Aktualności

Start » Regulamin i pomoc » Najczęściej zadawane pytania » Sposoby odbioru
  • Chcę dostać fakturę na firmę, a towar wysłać do domu, jak to zrobić?

W koszyku wybierasz nabywcę firmę i podajesz dane, a w polu odbiorca podajesz dane gdzie ma jechać paczka.

X2

  • Co, jeśli nie będzie mnie w domu, gdy przyjedzie paczka?

Kurier zostawi awizo. Paczkę dostarczy ponownie po 2 dniach. Możesz też się skontaktować z DHL-em pod nr 0 801 345 345 i podać nr przesyłki. Konsultanci DHL-a pomogą.

X2

  • Jak są realizowane zamówienia z odbiorem własnym w salonie?

Każde zamówienie jest realizowane etapami.
Pierwszy etap po poprawnie złożonym zamówieniu klient otrzymuje wiadomość o statusie zamówienia „nowe”,
następnie jest weryfikowane pod względem dostępności towaru w magazynie w Salonie i otrzymuje status „W trakcie przetwarzania”.
Wprzypadku potrzeby domówinia towaru, w momencie, gdy towar dotrze do salonu, zamówienie otrzymuje status „Gotowe do odbioru”.
Każda zamiana statusu jest wysyłana mailowo na adres podany w formularzu zamówienia.

X2

Złóż zamówienie, zrealizujemy je w 24 godziny!

Dostawa w następnym dniu roboczym. Dotyczy produktów dostępnych z magazynu głównego. Realizacja zamówień dostępnych w magazynach buforowych może się nieznacznie przedłużyć.

Strona główna | Przewodnik | O firmie | Regulamin | Pomoc | Mapa strony | Napisz do nas
Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w waszą przyszłość

Innowacyjna Gospodarka - Narodowa Strategia Spójności
Unia Europejska - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego