Bez różnicy. Jeśli najpierw dodasz towar do koszyka, system poprosi Cię o zalogowanie przy zatwierdzaniu koszyka. Jeśli będziesz zalogowany, po prostu przejdziesz dalej. Rejestracja to podanie tylko Loginu (albo maila) i hasła. Ograniczyliśmy rejestrację do minimum.



|
Tak. To osobna pozycja na fakturze, ale płaci się za transport razem z towarem, za całe zamówienie. Wartość zamówienia z usługa transportową podana jest zawsze w koszyku.

|
|
Niestety, nie ma takiej możliwości. Paczki wysyłamy tylko kurierem DHL.

|
Jeśli jest jeszcze taka możliwość, to oczywiście, możemy połączyć zamówienia. Możemy łączyć zamówienia nieprzekazane jeszcze do wysyłki.

|
Tak. Proszę niezwłocznie napisać maila w tej sprawie do handlowca zajmującego się zamówieniem.

|
|
Tak. Przy przekazaniu paczki kurierowi wysyłamy maila z nr paczki. UWAGA! nr listu widoczny jest na www.dhl.pl dopiero kolejnego dnia rano.

|
Trudno określić dokładną godzinę przybycia kuriera. Kurier ma dostarczyć paczkę na kolejny dzień roboczy od nadania. Ale w samochodzie ma wiele paczek. Trasę doręczeń będzie układał znając ilość paczek i ich adresy. Znając nr paczki można zadzwonić do DHL - 0 801 345 345 - i dowiedzieć się, gdzie jest kurier i o której przyjedzie.

|
Po opłaceniu paczki (jeśli jest taka potrzeba) i podpisaniu dokumentów proszę sprawdzić w obecności kuriera czy przesyłka jest w nienaruszonym stanie. Proszę poprosić kuriera by chwilę poczekał i otworzyć przy nim paczkę. Jeśli cokolwiek będzie z paczką nie tak niż się spodziewamy, proszę spisać protokół szkodowy (odpowiednie formularze ma kurier), lub zapisać uwagi na liście przewozowym (na kopi i oryginale, poświadczone przez obie strony - klienta i pracownika DHL) - wówczas wiążący protokół szkodowy będzie można spisać w przeciągu 7 dni od doręczenia przesyłki.

|
Wyróżnia się następujące statusy:
- Nowe - Oferta Zakupu została poprawnie złożona i przyjęta przez system sprzedaży internetowej
- W trakcie przetwarzania system weryfikuje ofertę
- Przygotowane - oczekiwanie na wpłatę - status oznacza, że zamówienie czeka na Twoją wpłatę. Zamówienia realizujemy jak najszybciej po wpłynięciu pieniędzy na konto.
- Przekazano do wysyłki - zamówienie jest w dziale spedycji, przygotowujemy dokumenty i paczkę
- Wysłane - Paczkę przekazaliśmy kurierowi
- Anulowano - zamówienie zostało anulowane i nie będzie realizowane

|
Przed wysyłką paczki sprawdzamy konto i wpłaty. Jeśli środki są w kwocie jakiej się spodziewamy, niezwłocznie wysyłamy towar. Czasem przelewy trwają nieco dłużej (np gdy przelew jest robiony na poczcie)

|
Sklep internetowy zajmuje się sprzedażą wysyłkową. Pamiętaj! Masz pełne bezpieczeństwo i możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni, bez podania przyczyny (zgodnie z ustawą konsumencką) Zapoznać się z towarem można też w naszych salonach przed zawarciem umowy.

|