Aktualności

Start » Regulamin i pomoc » Najczęściej zadawane pytania » Reklamacje
  • Gdzie się zgłosić, gdy uszkodzi się płyta główna?

Napisz maila na [email protected], niezwłocznie wyślemy procedurę wysyłki do serwisu.

X2

  • Dopiero przy otrzymaniu paczki okazało się, że zamówiłam nie ten produkt. Co teraz?

Nie obawiaj się. Jeśli towar nie jest zniszczony, ma komplet wyposażenia, przyjmiemy od Ciebie towar zgodnie z Ustawą konsumencką. Na poinformowanie nas o chęci zwrotu masz 10 dni. Odsyłasz towar na własny koszt. Przed odesłaniem proponujemy kontakt z nami - nie wszystkie towary można zwrócić (np nie można zwrócić otwartej gry). Więcej szczegółów TUTAJ

X2

  • Zepsuł mi się notebook - gdzie się zgłosić do naprawy gwarancyjnej?

Notebooki są na gwarancji producenta. Nie wysyłasz go do nas, lecz kontaktujesz się z najbliższym autoryzowanym serwisem producenta. Listy serwisów podane są albo w karcie gwarancyjnej, albo na stronie internetowej danego producenta.

X2

Złóż zamówienie, zrealizujemy je w 24 godziny!

Dostawa w następnym dniu roboczym. Dotyczy produktów dostępnych z magazynu głównego. Realizacja zamówień dostępnych w magazynach buforowych może się nieznacznie przedłużyć.

Strona główna | Przewodnik | O firmie | Regulamin | Pomoc | Mapa strony | Napisz do nas
Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Dotacje na innowacje - Inwestujemy w waszą przyszłość

Innowacyjna Gospodarka - Narodowa Strategia Spójności
Unia Europejska - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego